FAQ

  • ЯКА ГАРАНТІЯ У МОГО ТОВАРУ?

    Гарантійний термін товару обчислюється з дня його продажу. Він зазвичай вказаний в експлуатаційному документі на товар (гарантійному талоні, технічному паспорті, етикетці або в іншому документі, що додається до товару). На сайті виробника Вашого товару

  • Чи здійснюєте Ви доставку до квартири і підйом на поверх?

    Будь ласка, зверніть увагу, що адресна доставка здійснюється до входу в будівлю.
    Вартість ручного занесення в квартиру залежить від: габаритів техніки, складності підйому і наявності ліфта (куди товар поміщається в упаковці).

  • Чи можливо купити товар в розстрочку?

    На жаль, в даний момент можливості купувати товари в розстрочку немає.
    Ви можете оформити замовлення на товар, який Вас, доступний у нас на сайті, в кредит
    Також, якщо Ви є клієнтом ПриватБанку, ми можемо запропонувати Вам розглянути варіант оформлення замовлення за допомогою послуг «Миттєва розстрочка» і «Оплата частинами»